loading...
خاطرات قرآنی

الهام میرزایی بازدید : 1 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

در حالیکه سرش به طرف پایین متمایل بود وبا گوشه چادرش بازی میکرد زیر چشمی من و مادرش را زیر نظر داشت .

به مادرش گفتم : شنیده ام دیگه نمیخوای آرزو رو به کلاس قرآن ( روخوانی ) بیاری ؟ چرا؟
گفت :درسته ، آخه غیر از اینکه حروف کوتاه رو قاطی کرده حروف الفبا رو هم با هم اشتباه میکنه
گفتم پس حتما با مربیش صحبت کن و ادامه دادم خودش چی؟ دوست داره بیاد کلاس ؟
خنده ای کرد و به آرامی در گوشم گفت اصلا بخاطر خودش دارم میارمش . دیشب متوجه شدم گوشه دنجی رو پیدا کرده و دستاش رو به دعا بلند کرده و  میگه خدایا IQ منو بالا ببر تا بتونم به کلاس قران برم !!!

 آرزو یکی از شکوفه های قرانی است که فقط پنج سال دارد ) فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 39
  • بازدید کلی : 80